onsdag 28 augusti 2013

Resten av dagen.

Den här dagen har gått oväntat smidigt måste jag säga. Min oro över hur det ska bli i fortsättningen när mitt liv är fullt av lediga dagar är en aning mindre nu.

Min lunch såg så oaptitlig ut att jag inte ville ta kort på den. Det var inte så gott som jag hade föreställt mig heller.

16.00 - "Lunch" bestående av två sojakorvar, coleslaw och stekt vitkål (277 kcal)
19.00 - Middag bestående av en Minestrone-varma koppen och ett crisp 'n wheat-knäcke (115 kcal)

 Fick tips om det här knäckebrödet, och jag kan inte göra annat än att tipsa vädare! Det är gott även utan smör eller annat pålägg. Relativt mättande och innehåller bara 25 kcal per skiva. Toppen!
Det återstår dock fortfarande strax över 100 kcal som jag får äta och om jag känner mig själv rätt så kommer jag förmodligen att äta något kvällsmål också. I framtiden är mitt mål att dra ner på kvällsmålen, även under ätardagarna, men jag tar en sak i taget nu. Annars blir jag stressad inombords och då fungerar ingenting längre.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar