måndag 19 augusti 2013

Ätardag.

Vad det kändes konstigt att äta frukost imorse. Eller att äta överhuvudtaget, faktiskt. Nu är jag ju så van vid att fasta på måndagar. Men å andra sidan har jag knappt ätit något idag ändå. Lunchen på jobbet var katastrofal, jag kunde inte tvinga i mig det. Det gick inte. Någon form av makaronilåda som luktade väldigt suspekt. Nej, fy. Med lingonsylt dessutom. Nej.

Nu är jag hungrig men orkar inte laga middag. Känns väldigt motigt just nu. Men jag får väl tvinga mig till det så att jag inte får något akut måste-ha-godis-behov istället.

Imorgon blir det min första fastedag under en ledig dag. Ska bli spännande och se hur det kommer att gå. Tror att det är väldigt mycket svårare än när man jobbar. Det blir nog en utmaning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar