tisdag 20 augusti 2013

Fastedag femton.

Det är första gången jag fastar under en ledig dag hemma utan några speciella aktiviteter. Inte konstigt att fastandet har känts så lätt hittills, jag har ju hållit mig sysselsatt varje gång. Det är definitivt mycket svårare att fasta när man är hemma och inte gör något speciellt, som kan få en på andra tankar. Men det går rätt bra ändå tycker jag.

9.00 - Kaffe
12.00 - Varma koppen, redd grönsakssoppa med 54 gram broccoli (119 kcal)

För att slippa tänka på mat så tog jag en promenad på 25 minuter för att hämta min cykel, sedan cyklade jag hem igen (tog cirka 15 minuter). Jag har även städat och åkt och handlat för att hålla mig någorlunda sysselsatt i alla fall.

Så än så länge går det bra, trots att jag är rätt hungrig just nu. Men jag ska försöka äta middag vid 18-18.30 som jag brukar göra. Får se vad jag hittar på dock. Var och handlade en massa grönt och nyttigheter och tänkte freestyla ihop något utav det. Får se hur det blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar