söndag 18 augusti 2013

Ändrar fastedagarna den här veckan.

Nu har jag egentligen semester i två veckor, men jag är inte så bra på att ha semester så jag ska jobba imorgon ändå. Men inte på mitt ordinarie jobb, utan på ett annat.

I alla fall. Vanligtvis brukar jag ha mina fastedagar på måndagar och torsdagar, men det kändes inte så ultimat att fasta imorgon på ett jobb där jag inte riktigt vet vad chefen tycker om det, och hur hon ser på den saken. Därför har jag valt att lägga nästa veckas fastedagar på tisdag och torsdag istället. Det blir nog bättre, tror jag.

Känns dock mycket konstigt och ovant att inte fasta imorgon. Lite trist också. Hur knasigt det än låter så brukar jag se fram emot mina fastedagar. Kanske för att jag vet att jag alltid är lite extra pigg de dagarna. Men äsch, det blir nog bra detta.

Imorgon kommer vi in i vecka åtta! Sjukt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar