torsdag 22 augusti 2013

Fastedag sexton.

Min första vecka med två fastedagar under lediga dagar har ändå gått väldigt bra måste jag säga. Men det är väldigt mycket jobbigare än när jag jobbar. Att bara ligga i soffan triggar hungern mycket, men så lätt ger jag inte upp. Jag ser det som att det ger mig effekten av att jag kan ligga hemma hela dagen utan att äta enbart för att jag är uttråkad.

11.30 - Lunch (158 kcal)

1 potatis (55 kcal)
1 morot (40 kcal)
40 gram rödbeta (18 kcal)
1 champinjon (10 kcal)
50 gram mini-keso (35 kcal) 


 Det kanske inte ser mycket ut för världen, men gott, det var det! Och mätt, det blev jag. Det kändes ovant att inte äta kalla grönsaker, som jag annars brukar göra till mina tillagade måltider. Men jag ville bara äta en liten lunch så att jag kan äta en större middag ikväll istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar