onsdag 28 augusti 2013

Fastedag arton.

Även den här veckan fick jag ändra om fastedagarna lite. Imorgon ska jag nämligen göra en dagsresa till Falun, vilket innebär att jag ska köra bil hela dagen. Då kändes det lite som en halvdålig idé att fasta. Därför blev det en fastedag idag istället.

Än så länge fungerar det förvånansvärt bra. Jag är lite i chock. Jag vaknade kvart i åtta, klockan är tjugo i två och jag har ännu inte ätit något. Jag är faktiskt inte ens särskilt hungrig just nu. Mest sugen på kaffe. Jag tror nästan att under mina lediga fastedagar är det ett bättre upplägg för mig att äta så sent som möjligt. Jag tror att min hunger blir lite triggad av att äta lunch mitt på dagen, det känns som det i alla fall.

Jag har inte ens planerat vad som blir dagens måltider än. Är rätt sugen på kyckling av något slag i alla fall. Får se vad jag hittar på så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar