onsdag 11 september 2013

Sjuk.

Mjae, måndagens rädsla för att bli sjuk eskalerade något och jag kände mig rätt hängig hela tisdagen. Jag är glad att jag åtminstone pallade med att fasta i måndags och det var tur att jag hade min fastedag då. Jag hade förmodligen inte orkat bry mig om det var en dag jag mådde sämre.

Igår proppade jag i mig fullt med c-vitaminer och annat jox i hopp om att bli friskare. Direkt efter skolan for jag iväg och handlade juice, ingefära, citron, vindruvor, choklad och glass. Heh. Kanske inte det bästa valet det där med godis och glass, men what the hell. Är man måste-bli-frisk-sjuk så är man. Faktiskt.

I alla fall kokade jag te på ingefära, citron och tillsatte honung när det svalnat av. Det kändes igår kväll som att det gjorde mirakel! Och idag känner jag mig (än så länge..) lite piggare. Har inte lika ont i halsen och mindre rethosta. (peppar, peppar). Får se hur detta blir.

Ikväll ska jag försöka knåpa ihop ett inlägg angående ätstörningar. Får se om jag lyckas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar