söndag 22 september 2013

Mått, vecka 12.

Mage: 103 cm (-6 cm)
Midja: 82 cm (-7 cm)
Lår: 55 cm (-9 cm)
Vad: 41 cm  (-2 cm)
Arm: 32 cm  (-2 cm)
Bröst: 99 cm (-2 cm)
Höft: 110,5 cm (-4,5 cm)

Jag är mäkta förvånad över veckans resultat! Jag har ätit dåligt och inte rört på mig så mycket den här veckan och ändå har jag gått ner en massa centimeter? Detta mättes dessutom idag, på morgonen, en söndag när man ätit upp sig rejält liksom. Men tydligen inte. 

När jag först skulle mäta mig vid magen tänkte jag "åh nä, jag kommer ha ökat flera cm. Jag vill inte se, jag vågar inte". Men så hade jag minskat en halv cm istället. 

Det känns bra att få bevisat att det inte är så dåligt att hoppa över en fastedag och köra 6:1 istället för 5:2 de veckor man inte är på topp. Man ska alltid lyssna på kroppen i första hand. 

Imorgon blir det en vanlig 5:2-vecka i alla fall. Det ska bli skönt att komma in i rutiner igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar