torsdag 26 september 2013

Dagens mat.

Bu, jag har haft en riktigt dålig dag idag. Känt mig så stressad att jag har velat grina. Fått utbrott för minsta lilla grej, som att det är kö vid bensinstationen när jag ska tanka (överkänslig? eh ja). Det blir väl så när jag befinner mig i ett stadium i mitt liv där det är rätt stressigt och ångestfyllt. Är inne på min sista termin på min utbildning och därför blir det mycket stress i samband med skola, jobb, framtiden.

Men skitsamma.

Jag har skött mig bra idag trots denna väldigt dåliga dag.

Till lunch åt jag 100 gram keso och 100 gram broccoli, totalt 105 kcal. Jag åt samtidigt som jag drack kaffe och pratade i telefon, väldigt bra tips när man inte vill äta för fort. Tog mig säkert en timme att äta upp allt.

Till middag fick det bli kycklingwok. Det var så längesen och jag var så sugen på kyckling och curry. Gjorde den på 140 gram kycklingfilé, 73 gram vitkål, 67 gram morot och 50 gram broccoli. Stekt i lite smör så landade allt på cirka 270 kcal.

Nu ska jag återgå till att försöka plugga igen. Imorgon är det fredag och då ska jag njuta av en god middag och filmkväll med en kompis. Åh herregud, vad jag längtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar