måndag 15 juli 2013

Vad jag äter.

Som jag nämnde tidigare så äter jag två måltider under mina fastedagar. Jag har valt att hoppa över frukosten på grund av att jag blir mindre hungrig om jag hoppar över den än om jag äter frukost. Det här är nog något man får prova sig fram till. Men jag är mer hungrig på kvällen än vad jag är på dagen och därför är det lättare att vara utan mat på dagen än på kvällen. Alla gör väldigt olika här, men det är det här som passar mig bäst.

Till lunch klockan 11 åt jag en varma koppen, redd grönsakssoppa på 100 kcal.

Middag blev:

100 gram laxfilé - 180 kcal
100 gram broccoli - 34 kcal
50 gram paprika - 16 kcal
50 gram keso - 52 kcal
1 kokt ägg - 85 kcal
50 gram gurka - 8 kcal
2 dl isbergssallad - 4 kcal







Totalt kaloriintag: 479 kcal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar