måndag 22 juli 2013

Resultat!

Vet ni hur glad jag blev nyss?

För cirka två år sen köpte jag ett par shorts på rea som jag tyckte var alldeles dödsfina men som var alldeles för små för mig. Prislappen sitter fortfarande kvar på dem och de har varit en motivation samt måttstock för mig emellanåt. Tidigare har jag knappt kunnat få upp dragkedjan på shortsen, ungefär 1-2 cm har jag lyckats få upp.

Och så idag;

Jag fick upp dragkedjan hela vägen upp! Knappt utan problem! De sitter inte alls särskilt bra och alldeles för tighta för att det ska vara snyggt och överhuvudtaget gå att använda än så länge. Men lyckan över att äntligen lyckas få upp dragkedjan hela vägen upp! Det är en fin känsla.

Jag har även en kjol som det är samma sak med. Den var för liten när jag köpte den på rea och jag har bara lyckats få upp dragkedjan halvvägs på den.

Och idag var dagen jag fick upp dragkedjan hela vägen upp plus att den satt ganska bra också! Den är användbar med andra ord.

Jag har tyckt att resultaten känts sega och som att det inte hänt något. Samtidigt som min pappa påpekade att jag såg smalare ut i ansiktet här om dagen. När jag har tittat mig i spegeln tycker även jag att det ser ut som att jag har magrat lite. Nyckelbenen har börjat träda fram och jag känner mig slankare än tidigare. Med mina motivations-kläder kom ju beviset på att känslan var helt rätt. Så roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar