måndag 7 oktober 2013

Vecka 15.

Jag kommer inte att fasta idag, får se hur jag lägger upp den här veckan överhuvudtaget. Om det blir en eller två fastedagar eller kanske ingen alls. Det beror på hur jag mår.

Igår efter träningen var jag illamående konstant, alltså från klockan tre till elva på kvällen när jag gick och la mig. Precis innan läggdags fick jag sms om att min kompis son (som jag varit barnvakt åt samma dag) precis hade blivit magsjuk.

Så, ja. Jag bara väntar på att magsjukan ska bryta ut här hos mig. Är det något jag alltid får så är det just magsjuka.

Vaknade med illamående redan imorse och tänkte att nä, idag tänker jag inte fasta. Jag skulle säkert klara det, men är det värt att lida sig igenom en fastedag? Nä. Jag tänker inte utsätta mig själv för att må dåligt en hel dag bara för att jag "måste" fasta. Då känns det som att hela hälsoaspekten går förlorad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar