tisdag 8 oktober 2013

Att det ska vara så svårt.

Min plan var att fasta idag, eftersom att jag skippade den igår, men nu mår jag illa - igen! Jag förstår inte. Är det inte bara bättre att bli magsjuk fullt ut så jag slipper gå runt och oroa mig för när det ska slå till?

Mycket av mitt illamående sitter nog i huvudet. Troligtvis för att jag fick sms imorse om att barnet (som kan ha smittat mig) hade kräkts hela natten i natt igen.

Så nu sitter jag och bara tänker; fasta eller inte fasta?

Är det helt förfärligt om jag skippar det en vecka? Eller åtminstone kör en 6:1-dag? Jag känner mig SÅ fruktansvärt dålig när jag hoppar över fastan, för i allmänhet tycker jag inte att det är jobbigt. Men idag känns det jobbigt när jag bara är illamående hela tiden. Då orkar jag inte riktigt tänka på att jag inte får äta. Plus skola på det där.

Nä. Jag skiter i det! Gör ett nytt försök på torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar