fredag 1 november 2013

Världens längsta paus.

Jag har lite ångest över hur lång tid det har gått sen jag både fastade och bloggade. Jag tror att jag nu har haft en paus på tre veckor, men det var samtidigt rätt klokt. Får du knappt i dig någon mat under två veckor så kan du inte kombinera underskottet med ytterligare underskott, då är det inte hälsosamt längre.

Men nu är allt i sin ordning med maten och magen. Jag äter "normalt" igen, så det är skönt. Meningen var att jag skulle börja fasta i måndags, men när jag satt där med min gröt till frukost så inser jag att det redan är försent.

Sen, tog jag bara inte tag i det. Tänkte "jag tar det sen". Som vanligt.

Men i alla fall; på måndag! Då jävlar. Nu är det slut på ursäkter och uppskjutande.

Men fortsätta gå ner i vikt, det gör jag i alla fall.

Vänster bild: Vecka 2. Höger bild: Vecka 18.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar