måndag 11 november 2013

Vecka 20, fastedag 31.

Det känns alltid så himla tungt på morgonen den första fastedagen på veckan tycker jag. Men det är klart att det kommer att gå bra. Det är nog bara extra segt när man inte har kommit in i rutinerna igen. Varje fastedag bjuder dessutom alltid på en ny utmaning. Dagens utmaning är att hitta någonting jag kan äta. Jag har nästan ingenting hemma och jag har noll lust att åka iväg och handla. Kalla mig latast på jorden.

Men det löser sig på något sätt, vem har sagt att man måste äta god mat?

2 kommentarer:

  1. Hej! tänkte börja med 5:2 metoden nu, tränar du mycket och hur lång tid tog det för dig o få resultat? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Vad roligt! Just nu tränar jag ingenting men för mig gick det väldigt fort att få resultat, om du menar med viktnedgång och på grund av kosten? Resultat som mindre matfixering, mindre portioner, äta hälsosammare osv kom efter cirka 2 veckor. Att gå ner i vikt gick superfort, men det beror ju såklart väldigt mycket på hur mycket överflödskilon som man har från början.

      Är man ganska stor så går det fortare. Ju närmre normalvikt man är desto segare går det tyvärr. Jag hoppas att det kommer gå bra för dig, lycka till!

      Radera